ریچ اسنیپت از داده های ساختاری
نوشته شده توسط : عباسی


پیوند سازی دشوار میباشد ، البته صرفا شیوه کسب ترافیک بیشتر در حاصل جستجوی گوگل وجود ندارد. درین مقاله ۱۲ روش برای ارتقا ترافیک از گوگل فارغ از لینک و پیوند سازی را به شما معرفی مینماییم.

امروزه seo یک سری اهرم برای کشیدن داراست تا بتواند ترافیک کاوش را ارتقاء دهد سئو سايت  سوای این که پیوندی تولید نماید.

seo فعالیت های زبده ، بخش اعظمی از این طریق ها را از پیشین ساخت کرده اند ، ولی حتی باصرفه ترین وب سایت ها میتوانند دست‌کم در یک یا این که بیشتر از این فاکتورها بهبود پیدا نمایند.

بیشتر بخوانید” استراتژی ساخت‌و‌ساز بک پیوند با به کار گیری از سبک SOSTAC

سرفصل محتوا [اکران]

۱٫ مقاله‌ها عمیق
طبق نمودار MozCast Feature، شش درصد ۶% از نتیجه ها جستجوی گوگل مشتمل بر مقاله‌ها عمیق میباشد.

اگرچه به لحاظ نمی‌رسد تعداد متعددی باشد ، مقالاتی که دارای شرایط می باشند میتوانند شاهد ارتقاء چشمگیر ترافیک باشند. به صورت غیر قانونی ، ما گزارش هایی از ارتقاء ۱۰٪ ترافیک پس از ورود را شنیده ایم.

 

با اضافه کردن چندین سیگنال به HTML ، محتوای با کیفیت عالی می‌تواند دارای شرایط ظواهر گردد. علامت گذاری پیشنهادی بوسیله گوگل مشتمل بر مورد ها ذیل میباشد:

۱- علامت گذاری Schema.org Article – آیتم NewsArticle نیز عمل می نماید

۲- نویسندگی گوگل پلاس

۳- ورقه بندی و کانونیزه کردن شایسته ترین محتواها

۴- نماد گذاری لوگو

۵- First click free – برای محتوای paywall

در حالی که به لحاظ می‌رسد گوگل از سایتهای خبری دارای اعتبار برای ساخت‌و‌ساز مقاله ها عمیق، طرفداری می نماید ، بیشتر سایتهایی که ممکن میباشد دارای شرایط باشند ، آرم گذاری معنایی قابل قبولی را اجرا نکرده اند.

بیشتر بخوانید: بازاریابی محتوا در سال ۲۰۱۹

 

۲٫ بهبود رضایت مخاطب
آیا می‌توانید با بهبود تجربه بازدیدکنندگان در درون تارنما خویش ، سکو گوگل خویش را بهبود ببخشید؟

از اکثری جهات ، پاسخ “آری” میباشد و تجربه چند بهینه سازی کارآزمایی نشان می‌دهد که ممکن میباشد این اثر بزرگتر از آنچه بدانیم باشد.

میدانیم که الگوریتم پاندا گوگل اینترنت سایتهای “معدود کیفیت” را مجازات می نماید. ما همینطور میدانیم که گوگل با کلیک بر روی نتیجه ها کاوش ، رضایت را اندازه میگیرد.

“… گوگل قادر است این چنین یوزرها راضی را ببیند. … شایسته ترین نماد رضایت آنان” کلیک طولانی “بود – این حادثه زمانی فیس می‌دهد که فردی به یک فیض کاوش برود و از دید ایده آل برتر، دیگر برنگردد.”

-استفن لوی از کتاب عالی وی در Plex

بدین ایده pogosticking یا این که برگشت به SERP می‌گویند و در صورتیکه بتوانید با نگه داشتن بازدید کنندگان راضی در وب سایت خویش ، آن را کاهش دهید (یااینکه دست‌کم به گوگل گشوده نگردید و در ادامه پاسخ در جایی دیگر باشید) اکثری از سئوکارها معتقدند گوگل موقعیتهای فراتر در حاصل کاوش را جایزه می‌دهد.

 

مجموعه گریس از Branded3 عباراتی را در ماشین کرایه ای seo خویش گزارش می‌دهد:

“در‌حالتی که پیوند کافی برای حضور در ۵ نفر برتر دارید ، لینک و پیوند های کافی برای حالت ۱ را نیز دارید.”

در حالی که ما هیچ سند مستقیمی بر اساس pogosticking در نتیجه ها جستجوی گوگل نداریم ، البته به اندازه کافی امتیاز، گفت‌و‌گو و تجزیه و بررسی را دیدیم که معتقدیم احتمالاً امروزه یکی‌از نادر استعمال ترین تکنیک ها در seo میباشد.

 

۳٫ ریچ اسنیپت از داده های ساختاری
گوگل دائما اشکال ریچ اسنیپت را در نتیجه ها کاوش نشان می‌دهد ، مثلا حادثه ها ، نوا ها ، فیلم ها و … را نشان می‌دهد.

شما می‌توانید برای کسب علم بیشتر در این باره مطالب RICH SNIPPET (ریچ اسنیپت) چه چیزی است؟ و اسنیپت ویژه: به چه شکل به منزلت صفر در مرتبه بندی برسیم؟ رامطالعه فرمائید.

 

۴٫ seo فیلم
پیکسل برای پیکسل ، کپچر اسنیپت های ویدئو (video snippets capture) بیشتر از هر نوع اسنیپت دیگر در کاوش چشم می‌شوند. مطالعات نشان میدهد که چشمان ما بی واسطه به سمت آن ها می رود!

 

 

برخلاف عکس های تالیف کننده ، اسنیپت های ویدیویی معمولاً اکران ریلکس تری دارا‌هستند و نیازی به اتصال به یک اکانت گوگل پلاس ندارند.

اسنیپت های ویدئویی در مجموع نیاز به ساخت و ساز نقشه تارنما XML ویدیویی و اضافه کردن schema.org video markup دارا هستند.

برای بی آلایش خیس کردن کارها ، اکثری از سرویس ها فرد ثالث از جزئیات فنی شما حفظ می نمایند. برای مثال می قدرت ار وب سایت از Wistia بهره برد که یک نقشه تارنما ساخت و ساز می نماید و نماد گذاری schema.org را به طور اتومات اضافه می نماید.

نکته : هر دو نقشه تارنما schema.org و XML به شما قابلیت و امکان می‌دهند تصویر بندانگشتی ویدیویی را که در حاصل کاوش ظواهر میگردد ، تعریف‌و‌تمجید فرمائید. تصاویر بندانگشتی تاثیر متعددی بر کلیک دارا هستند ، عاقلانه تعیین فرمایید.

 

۵- نویسندگی گوگل
امتیاز اکران عکس تالیف کننده در نتیجه ها جستجوی گوگل تضمین کلیک بیشتر وجود ندارد ، البته دریافت کردن عکس مطلوب میتواند در بخش اعظمی از نتیجه ها به معیار کلیک شما و در سود به ارتقاء ترافیک از گوگل یاری دهد.

چه چیزی سبب ساز میگردد یک عکس تالیف کننده خوب باشد؟ در حالی که هیچ رسمی نیست ، البته ار آرمایشات و مطالعات دست اندرکاران خاصی کشف گردیده اند که به خوب بودن عکس یاری می نماید:

از یک فیس حقیقی وواقعی به کار گیری فرمایید ، خیر از یک نشانه کمپانی ، برنامه کودک یا این که علامت

رنگ های کنتراست بالا. ازآنجاکه عکس کوچک میباشد ، شما میتوانید با آن تفاوت میان موضوع و پیش مورد را نشان دهید.

کاربر را مقصود قرار اعطا کرد. از جمله ، علاقه مندان برنا دیزنی احتمالاً کمترروی عکس یک پیرزن با کت و شلوار که به ظاهرً مشاور مالی میباشد ، کلیک می نمایند.

 

گوگل جدیداً عکس های تالیف کننده ها را تعیین گردیده خیس نشان میدهد ، البته در حالتی که نویسندگی را به صحت پیاده سازی فرمایید ، ممکن میباشد خویش را در ۲۰٪ (مطابق MozCast) کلیه نتیجه ها کاوش که دربرگیرنده عکس های مولف میباشد ، پیدا فرمایید.

 

۶٫ بهبود سرعت وب سایت
بهبود سرعت وب سایت خیر فقط رضایت بازدید کنندگان را بهبود میبخشد (نگاه نمایید به نکته شماره ۱) بلکه ممکن میباشد تأثیر مستقیمی در سکو بندی جستجوی شما داشته باشد. در واقع ، سرعت تارنما یکی‌از کم دست اندرکاران مرتبه بندی میباشد که گوگل آن را تأیید نموده است.

یکی‌از موردها جذاب این میباشد که سرعت حقیقی وواقعی بار گذاری کاغذ ممکن میباشد بسیار مهمتر از (Time to First Byte (TTFB باشد. TTFB مقدار هنگامی میباشد که یک سرور برای او‌لین توشه به یک درخواست جواب می‌دهد.

 

 

همانقدر که سرعت ورقه برای جستجوی دسکتاپ اساسی میباشد ، گوگل آن را حتی برای دستگاه های موبایل اساسی خیس دانسته. به نهایی باری که در انتظار یک کاغذ میباشید برای لود گوشی خویش با سیگنال ضعیف تصور کنید.

“seo مدت لود یک ورقه در تلفن های هوشمند از اهمیت ویژه ای برخوردار‌است با دقت به خصوصیت های کانال های داده گوشی که به تلفنهای هوشمند وصل گردیده اند.”

بیشتر بخوانید: یادگرفتن ارتقا سرعت تارنما

 

۷٫ بهینه سازی تلفن هوشمند
بهینه سازی تلفن همراه در ارتقاء ترافیک از گوگل تاثیر گذار میباشد.

قبل از سرعت ، در صورتیکه سایت شما به صدق برای تلفن های هوشمند تنظیمات نشده باشد ، احتمالاً سبب ساز به حاصل ذیل خیس جستجوی گوگل برای اکران داده های گوشی میشود. گوگل تأیید می نماید که خطاهای تلفن هوشمند ممکن میباشد سبب به جايگاه بندی زیر گوشی خواهد شد.

خطای تلفن همراه هوشمند چه است؟ این مشتمل بر مورد ها ذیل میباشد:

هدایت بازدید کنندگان به پست الکرونیکی خطا گوشی

جاسازی ویدیویی که در یک تلفن خاص پخش نمیشود (از جمله نشانه گر ویدئو در آیفون)

پاپ آپ هایی که به راحتی در گوشی بسته نمی‌شوند

دکمه ها یا این که فونت هایی که در دستگاه موبایل بسیار کوچک میباشند

گوگل پیشنهاد می نماید تارنما شما پاسخگو یا این که به عبارتی ریسپانسیو باشد ، البته اکثری از برند های برتر دنیا به عنوان مثال Apple.com سایتهای پاسخگو ندارند. صرف لحاظ از این ، یک تجربه خوب موبایلی ضروری میباشد!

بیشتر بخوانید: یادگرفتن seo گوشی

 

۸- مخاطبان فی مابین المللی خویش را توسعه و گسترش دهید
آیا تارنما شما در آن سوی مرز و گویش شما پتانسیل ترافیکی دارااست؟

در اغلب ، مجال حضور در نتیجه ها جستجوی فی مابین المللی از ماندن در مرزهای شما بیشتر میباشد ، و گه گاه رقابت کمتر میباشد.

ولی می بایست ملاحظه کنید که آیا کسب و فعالیت و یا این که تارنما شما پتانسیل آن را داراست یا این که نه؟

از محاسبه لیست بهینه سازی دربین الملل تحت امداد بگیرید:

 

 

 

۹٫ لبه نویسی های اجتماعی با گوگل پلاس
زمانی محتوا را در فیسبوک و توییتر به اشتراک می‌گذارید ، کانال شما اصولاً آن را وقتی مشاهده می نماید که صرفا به فیسبوک و توییتر نگاه می نمایند.

از طرف دیگر ، هنگامی محتوا را در گوگل پلاس به اشتراک میگذارید ، کانال شما قادر است هر توشه که گوگل را کاوش می نماید ، آن را ببیند.

پژوهش ها خویش گوگل نشان میدهد که یوزرها بر روی یادداشت های اجتماعی متمرکز می گردند ، حتی در‌صورتی‌که با فیلم ها و اشکال دیگر ریچ اسنیپت ها ارائه شوند.

آسانترین منش برای به کارگیری از این عمل بسط کانال گوگل پلاس و به اشتراک گذاری مطالب خوب به صورت تروتمیز میباشد.

علاوه بر این ، محتوای به اشتراک گذارده گردیده از روش گوگل پلاس اکثر اوقات در حاصل جستجوی منظم قرار می‌گیرد و صرف حیث از ارتباطات اجتماعی ، برای تمامی اشخاص در اینترنت قابل مشاهده میباشد.

 

۱۰٫ سئو اسنیپت ها
به دنبال ی معرفی مورد ها ارتقا ترافیک از گوگل به سئو اسنیپت ها می رسیم. این مورد به سئو متا تگ های اصلی و تیتر بر می شود ، البته خوب میباشد که‌این گزینه را به خیال داشته باشید.

در یک سری سال قبل ، گوگل حداکثر برچسب های تیتر را تغییر‌و تحول اعطا کرد تا دیگر متعلق به تعداد کاراکترها نباشد ، بلکه به تعداد پیکسل های آیتم به کار گیری که عموماً نزدیک به ۵۰۰ پیکسل ارتفاع دارااست، وابست میباشد. اما این آیتم همچنان که گوگل طرح های جدیدی را تست می نماید، تغییر‌و تحول می کند.

از‌آن‌جا‌که گزینش ۵۰۰ پیکسل هنگام تایپ کردن اکثر عنوان ها سخت میباشد ، شایسته ترین پیشنهاد هنوز هم برای نگه داشتن عنا وین شما میان ۶۰ تا ۸۰ کاراکتر میباشد ، یا این که به کارگیری از یک ابزار سئو اسنیپت آنلاین برای یافتن ارتفاع برچسب تیتر ایده آل شما.

 





:: برچسب‌ها: سئو سايت ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: